Заміна масла в двигуні

Заміна масла в двигуні

Заміна масла в двигуні автомобілів, не представляє особливих проблем, хоча при цьому можуть виникнути деякі труднощі і з цього слід дотримуватися деяких правил при виконанні цієї роботи.
Перед заміною масла в двигуні бажано скористатися промиванням двигуна. Автохімія пропонує велику гаму засобів для промивання нутрощів двигуна. Слід вибрати ті, які заливаються в двигун за кілька хвилин до заміни масла, так звані хвилинки. При цьому слід звернути увагу на наступні речі:
Якщо на вашому двигуні використовуються гидрокомпенсатори зазорів клапанів, і нутрощі двигуна не відрізняються особливою чистотою, то краще утриматися від застосування промивних рідин, з тієї причини, що розчинні промивної рідиною відкладення можуть потрапити у внутрішню порожнину гидрокомпенсатора і вивести його з ладу. В цьому випадку краще скористатися миючими властивостями самого масла, і провести наступну заміну масла в більш ранній термін (зазвичай у міру забруднення олії.). Після того як мотор попрацює з промивної рідиною встановлений час, слід зупинити двигун і, відкрутивши зливну пробку злити старе масло, при цьому не обов’язково відкручувати заливну пробку, у внутрішній порожнині двигунів достатньо місць сполучення з атмосферою. Після того як масло повністю стече з картера двигуна (зазвичай на це йде приблизно 10 – 15 хвилин.) Слід звернути зливну пробку на місце.
Після цього відкручують маслений фільтр, застосовуючи для цього спеціальне пристосування, якщо його немає, то відкручують за допомогою рук, попередньо обернувши корпус масляного фільтра крупнозернистою наждачним папером.
Перед установкою нового масляного фільтра слід змастити маслом його гумову прокладку ущільнювача, і в його порожнину не зайве налити трохи олії, яке в подальшому передбачається використовувати в двигуні. Особливо прикладати зусилля до затягуванні масляного фільтра не слід. Зазвичай, після того як гумовий ущільнювач торкнеться блоку циліндрів, слід докрутити його ще приблизно 1/3 обороту. Після це за допомогою воронки заливають масло в двигун, але не всі, як припускає інструкція з обслуговування автомобіля, а приблизно 2/3 його частини, зазвичай для чотирьох циліндрових двигунів це складає приблизно три літри олії. Загвинчують заливну пробку і пускають двигун.
Після того як масляний насос двигуна закачає масло в усі канали двигуна, згасне лампочка аварійного тиску масла. Зазвичай на це піде трохи більше часу, ніж при звичайному пуску двигуна. Дайте двигуну попрацювати кілька хвилин і заглушите його. Долийте масло в двигун до позначки “MAX”. Перегляньте ще раз, чи немає де підтікання масла (масляний фільтр, зливна пробка).
Залишити заявку на заміну масла можна за посиланням, ми узгодимо всі деталі і час Вашого візиту ? залишити заявку

No Comments

Post A Comment