Що робити, якщо б’є кермо на високій швидкості, гальмуванні і проходженні поворотів?

Що робити, якщо б’є кермо на високій швидкості, гальмуванні і проходженні поворотів?

Більшість механізмів в автомобілі взаємопов’язані, і знання таких зв’язків дозволить автовласнику швидко визначити характерні поломки машини і своєчасно їх усунути. Досить часто відзначається вібрація і биття керма, що має стати для автовласників сигналом відправитися в сервіс для виконання діагностики і ремонту. Розповімо детальніше, що робити, якщо б’є кермо.
Необхідно пам’ятати про те, що експлуатувати автомобіль з подібним биттям керма все ж не варто, так як експлуатація такого автомобіля просто небезпечна. Не звертаючи увагу на таку невелику вібрацію, автовласник лише посилює наявні проблеми, і в подальшому, ремонт матиме набагато більшу вартість.

1️⃣ биття керма при гальмуванні
Поява такої вібрації і биття керма при натисканні на педаль гальма, свідчить про деформації колісних гальмівних дисків і неправильному знос гальмівних колодок. В даному випадку необхідно або самостійно провести огляд гальмівних дисків, або звернутися в сервіс за виконанням відповідної діагностики. Подібне досить часто відзначається в тих випадках, коли після серії різких гальмувань машина потрапила в калюжу, відбулося різке охолодження гальмівного диска, який повело в сторону або на ньому з’явилися виражені окалини. Ремонт буде полягати, як в шліфовці колісних дисків, так і в їх заміні на нові справні запчастини.

2️⃣ биття керма на високій швидкості
Такого роду проблеми можуть свідчити про порушення геометрії колісного диска. Причому, таке биття може відзначатися як після потрапляння колесом в глибоку вибоїну і яму, так і на нових автомобілях, що свідчить про заводський брак коліс. Вам необхідно, в першу чергу, звернутися в шиномонтаж для перевірки колісних дисків і гуми. При виявленні наявних проблем з гумою або колісними дисками, слід або замінити пошкоджені колеса, або виконати їх кваліфікований ремонт.

3️⃣ биття керма на нерівній дорозі і поворотах
Якщо така вібрація на рульовій колонці зазначається при проходженні поворотів, то, з великою часткою ймовірності, причиною тому є що вийшли з ладу сайлентблоки і шруси. Виявити аналогічні проблеми не представляє складності. Слід лише виконати потребується огляд автомобіля на підйомнику або ямі, і за результатами такої діагностики провести заміну вийшли з ладу запчастин. Також слід звернути увагу на маточини передніх коліс і підшипники, які можуть часто виходити з ладу на розбитих російських дорогах, що і призводить до биття керма на поворотах.

Усуваємо биття керма
Автовласникові вже при перших ознаках такої вібрації на рульовій колонці бажано виконати відповідну діагностику і подальший ремонт двигуна. При наявності відповідного досвіду роботи, виконати такий ремонт можна самостійно або ж звернутися до відповідних майстерні, де вам виконають якісну діагностику і швидко відновлять автомобіль.

Можемо лише порекомендувати вам не економити на якості ремонту і не затягувати з цією роботою, тому що якщо пустити на самоплив і не усувати поломки, то незабаром підвіска автомобіля і рульова колонка з рейкою прийде в повну непридатність, що незмінно призведе до ще більших витрат , аж до капітального ремонту вашого автомобіля.
Тому при необхідності виконання діагностики і ремонту можемо порекомендувати вам звертатися в спеціалізовані майстерні, які пропонують відповідну якість виконуваних робіт і в професіоналізмі майстрів яких ви повністю впевнені.

No Comments

Post A Comment